søndag den 30. september 2007

Overvejelser.

Nu har jeg efterhånden haft multimedie i et stykke tid - Multimedie har kostet sved, blod og tårer. Der har været vredesudbrud i et sådan omfang at naboerne kom ind, for at spørge om der var nogen der var ved at komme op og slås? Okay, de største frustratiner har været i forbindelse med paint shop. Manglede virkelig den dag resten af holdet var på seminariet, mens jeg lå og hyggede mig, og stadigvæk gør, med penicillin.

Multimedie er et fag, hvor det går stærkt. Ikke bare for os som studerende, som dagligt bliver fyldt op med ny gigabites som skal lagres i hukommelsen, men også selve multimedierummet. Medier i dag er i så rivende udvilking, ja selv DR er hoppet med, nu betaler man ikke farve tv licens, men en medielicens, og selv om vores undervisere virkelig løber hurtigt, så kan de ikke nå at sætte os ind i det hele.
Når jeg taler med "unge mennesker", så kender de ikke delicious, blocklines eller flicker - men en Blog, det har de næsten alle, det er dog ikke mange der bruger den, men de bruger myspace - og noget af det nyeste som virkelig hitter, og jeg må indrømme jeg også synes det er ret sjovt facebook
Det er i de to "verdner" de unge, jeg kender, leger og mødes.

Ingen kommentarer: