fredag den 9. november 2007

Selvportræt

Så er mit webcam fundet frem fra skuffen, og blevet installeret igen. Dette gik nemt - men så skulle der indspilles. Om mit program ville optage med lyd på? - nej! - ville den optage mere end 4 sekunder før den skrev der ikke var mere plads? - nej! ville you tube optage direkte? - nej!

Kvik som jeg nu selv synes jeg er, gik jeg mig en tur med madpakke og masser af tålmodighed, ud på the world wide web, for at finde mig et program der ville optage mig fra mit webcam.

De første to programmer jeg fik hentet, optog alt der foregik på skærmen... ikke helt det jeg ville, det tredje, virkede - men havde den lille ulempe, at der midt på skærme stod, at dette var en gratis version, og hvis jeg ønskede dette skilt skulle væk, så skulle jeg op med mit visa kort. Nå øv. Jeg valgt at gå i seng..

Heldigvis hjælper det nogen gange at sove på tingene, you tube virkede pludselig, og ville gerne optage... yay..

Min "drejebog" hmm egentlig kunne jeg bedst tænke mig at høre hvad i forestiller jer om filmen. Tror i den er som den er fordi: Mads ikke kunne se fodbold?, eller Mads har for meget multimedie at se til? Eller..... Som kommende pædagoger må vi jo kunne analysere sådanne situationer, det er lidt som en case i psykologi eller socialfag - hvad får i ud af det?
Én vigtig ting, som ikke helt kom ordentligt med, er den genstand jeg åbner. Det er en Thailandsk lager øl, der hedder SINGHA, og bliver brygget af BOON RAWD BREWERY CO.,LTD i Bangkok. Grunden til jeg ikke lavede et nyt shot, er at jeg havde kun den ene øl, den var ret stor og pænt stærk, og jeg lavede filmen en søndag. Filmen er tænkt som et viralt indslag. Og her kommer den:.....




2 kommentarer:

lis faurholt sagde ...

Ikke blot er du kvik, Mads. Du er også guld værd for holdets bloggerfællesskabet! Hver gang jeg vil lægge en kommentar i en af dine medstuderendes blog, så står der allerede en kommentar fra... madazz :)

Heidi, Charlotte, Helle og Michella sagde ...

Hej Mads, du havde ret, jeg havde ikke din faglige blog i min bloglines, det er der nu rodet bod på:-)
TAK:-)